Subject: Projekteerimistingimuste eelnõu avalikustamine Vardi tee kergliiklustee (lõigus Tammelaane tee kuni Reinu tee) projekteerimiseks
From: Siim Jürima <[email-masked]>
To: Siim Jürima <[email-masked]>
Cc: Taavi Valgmäe <[email-masked]>, "Imre Saar" <[email-masked]>, "Rait Parve" <[email-masked]>, "Morten Talviste" <[email-masked]>, "Allar Lehtsalu" <[email-masked]>,Margus Sööt <[email-masked]>
Date: Fri, 11 Apr 2025 07:52:14 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Lugupeetud menetlusosaline

Viimsi vallavalitsus algatas projekteerimistingimuste menetluse Pringi
külas, Vardi tee kergliiklustee (lõigus Tammelaane tee kuni Reinu tee)
projekteerimiseks. Ehitusseadustiku § 31 lõike 4 alusel esitame Teile
kooskõlastamiseks või arvamuse avaldamiseks projekteerimistingimuste
eelnõu. Palume teie seisukoht esitada hiljemalt 30.04.2025 e-posti
aadressile  <mailto:[email-masked]> [email-masked].

Kui nimetatud tähtajaks ei ole seisukohta esitatud ega ole taotletud
tähtaja pikendamist, loetakse ehitusseadustiku § 31 lõike 6 alusel
projekteerimistingimuste eelnõu kooskõlastaja poolt vaikimisi
kooskõlastatuks või eeldatakse, et arvamuse andja ei soovi
projekteerimistingimuste eelnõu kohta arvamust avaldada.

Lugupidamisega

Siim Jürima
teede vanemspetsialist
ehitus- ja kommunaalosakond
Viimsi vallavalitsus
+372 602 8861

 <http://www.viimsi.ee/> www.viimsi.ee